COMUNICAT DE L'AJUNTAMENT DE BEGUES

Dimecres, 17 de juny de 2020 a les 17:00

En relació a la publicitat de determinats campus esportius d’estiu en instal·lacions municipals de Begues.

Davant de les informacions de les que ha tingut coneixement aquest Ajuntament, en relació a la publicitat difosa sobre l'organització de determinats campus esportius d’estiu en instal·lacions municipals de Begues, es fa saber:

1. L’Ajuntament de Begues no ha autoritzat a dia d’avui la cessió o ús de cap equipament municipal per a l’organització de cap casal o campus esportiu aquest estiu.
  2. L’Ajuntament de Begues va decretar el tancament dels equipaments municipals el passat 12 de març, entre els quals la Zona Esportiva Municipal. Aquesta Zona Esportiva segueix tancada a l'activitat a dia d’avui, sense data de reobertura decretada.
  3. L’Ajuntament de Begues no es fa responsable de la informació que determinades entitats o col·lectius hagin publicitat sobre la seva intenció d’organitzar campus o casals d’estiu en instal·lacions municipals. Sigui com sigui, aquest Ajuntament no ha autoritzat l’ús d’equipaments o recursos municipals amb aquesta finalitat.
  4. Aquest Ajuntament està treballant en els principis que regiran l’actuació municipal del consistori en els propers mesos en relació als efectes de la pandèmia de la covid-19 i, per tant, en el calendari i condicions de reobertura o no dels equipaments que segueixen tancats.
  5. El govern i els serveis tècnics municipals estan en contacte amb el teixit social esportiu de Begues per planificar les necessitats i possibilitats de la temporada que s'inicia el proper setembre.
Darrera actualització: 17.06.2020 | 17:30