Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.
Quin cost té:
Quota fixa mÃnima: 620,50,-€; quota variable 2,65,-€/m2; quota mà xima: 3.213,-€. Segons Ordenança Fiscal núm. 24 (annexada al peu d'aquesta pà gina). És obligatori acreditar el pagament en el moment de presentació del formulari.
Quan es dóna resposta:
No hi ha resolució.
Les comunicacions presentades d’acord al que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada al Registre general de l'Ajuntament, moment a partir del qual es pot exercir l'activitat comunicada.
Un cop efectuada la comunicació per part del titular de l’activitat, l’Ajuntament l'inscriurà al Registre municipal d’activitats. A l’esmentat Registre hi constarà que l’activitat ha estat comunicada i, en conseqüència, que ha iniciat el seu funcionament.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona fÃsica o jurÃdica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el/la seu/seva representant legal (en aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua).
Cal aportar:
-
Formulari de Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
-
Projecte bà sic i/o memòria ambiental
-
Certificació general tècnica acreditativa que l’activitat i les seves instal·lacions s’ajusten al projecte bà sic o la memòria ambiental i compleixen tots els requisits ambientals exigibles.
-
Certificacions ambientals especÃfiques favorables establertes en l’Ordenança per aquells casos que l’activitat generi emissions de gasos o fums, sorolls o vibracions, llums a l’exterior en horari nocturn, aigua contaminada i/o residus no assimilab
-
Informe i el certificat de l’acte de comprovació favorable en matèria d’incendis, en el cas d’activitats incloses en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010.
-
Declaració d’impacte ambiental o informe d’impacte ambiental si escau.
-
Pla de dejeccions ramaderes, amb el consegüent informe favorable del Departament competent en matèria d’agricultura i ramaderia.
-
Declaració responsable en matèria de salut alimentà ria si és un establiment afectat pel Real Decret Llei 19/2011
-
Declaració de les dades que, segons la persona sol·licitant, gaudeixen de confidencialitat d’acord amb la legislació, amb especificació de la Llei en la qual s’empara.
-
Referència acreditativa d’haver obtingut Llicència o comunicació prèvia d’obres
-
Referència acreditativa d’haver obtingut o demanat l'Informe urbanÃstic favorable, si escau.
-
Referència de la sol·licitud de llicències, autoritzacions o concessions relatives a utilització o aprofitament de béns del domini públic municipal, si escau.
-
Justificació acreditativa que s’ha realitzat el pagament de la corresponent taxa
-
Si és el cas, caldrà tramitar paral·lelament la comunicació prèvia d’obres pel rètol publicitari, d’acord amb el formulari que figura al trà mit corresponent de la web municipal
-
Declaració de residus comercials
-
Documentació addicional
Si ho requereix el trà mit, l'administració pot demanar més documentació.
Canals de tramitació:
-
Telemà ticament
Ompliu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) aixà com la resta de la documentació requerida a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.
Tramitar ara