L’Ajuntament avança en la implantació de l’administració electrònica

En aquests moments el procés es troba en una segona fase que implica l’aplicació d’un paquet d’eines de treball digitals i de la signatura electrònica

Amb la voluntat de facilitar i agilitzar els tràmits amb la ciutadania així com amb les entitats i les empreses proveïdores, l’Ajuntament de Begues es troba immers en un procés per impulsar l’administració electrònica. Aquest treball, que s’iniciava ja al llarg de l’any passat, es troba en aquests moments en una segona fase del seu desenvolupament. Actualment s’està incorporant a la gestió del dia a dia del consistori un recurs informàtic, l’e-SET, promogut pel Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC). L’e-SET és un paquet integrat d’eines que permet substituir el treball sobre formats físics i realitzar-lo a través d’un sistema de treball comú.

Paral·lelament, també s’està avançant en la introducció de circuïts de signatura electrònica per a tots els tècnics i càrrecs electes amb l’objectiu d’agilitzar les gestions que realitzen.

Més enllà d’aquestes actuacions, al llarg dels darrers mesos l’Ajuntament de Begues ha renovat la seva pàgina web per tal de facilitar la seva consulta i l’accés ciutadà a la informació que genera. De la mateixa manera també s’han endegat la seu electrònica, centrada en facilitar els tràmits, i el portal de transparència.

Dimecres, 15 de març de 2017 a les 11:30
Darrera actualització: 15.03.2017 | 11:33