Serveis a les persones
Notícies
-
7 de de maig de 2026 Els ajuntaments de Begues i Gavà posen en marxa el Lab Agroalimentari
El projecte, que compta amb l'impuls de la Diputació de Barcelona, té com a principal objectiu crear un model agroalimentari de proximitat més sostenible, col·laboratiu i socialment just. Per a assolir-ho, es faran sessions de treball, tallers i visites amb productors, empreses del sector i altres actors socials.
-
5 de de maig de 2026 3,8 milions d’euros per a inversions municipals i millores en equipaments i serveis
El Ple municipal de l’Ajuntament de Begues ha aprovat de forma inicial la incorporació al pressupost municipal de 3.844.018,17 euros provinents, majoritàriament, de subvencions i aportacions extraordinàries obtingudes d’altres administracions durant l’any 2025. Els diners es destinaran a inversions, millora dels serveis i equipaments municipals i a l’execució dels compromisos del Programa d’Actuació Municipal.
-
1 de de maig de 2026 Comença el repartiment de les targetes electròniques per a obrir els nous contenidors d'escombraries
El repartiment i l'activació de les targetes electròniques i de l'aplicació mòbil es farà en diverses dates d'aquest mes i a diferents punts del poble. Caldrà portar un rebut de la taxa d'escombraries o bé el número de referència cadastral de l'immoble en el qual es resideix.
Activitats
-
15 de de maig de 2026 Punt de repartiment i activació de targetes dels nous contenidors
-
16 de de maig de 2026 Punt de repartiment i activació de targetes dels nous contenidors
-
17 de de maig de 2026 NaturaMel. Fira de les abelles i la biodiversitat
Serveis
Actuacions
Galeria Multimèdia
-
27 de de febrer de 2026 Premis Ànima Beguetana 2026
-
21 de de juny de 2025 Begues Beer Fest
-
14 de de febrer de 2025 Premis Ànima Beguetana 2025
Documentació
-
4 de de novembre de 2010 Criteris de seguretat alimentària del comerç minorista d'alimentació
Publicacions
-
15 de d’abril de 2024 Conte de la diversitat - El món que somiem
-
1 de de maig de 2023 Guia de recursos contra les violències masclistes
-
1 de d’agost de 2019 Guia de Begues