Crea campanyes digitals amb Google Adwords usant la segmentació i les paraules clau per aconseguir captar el màxim d’usuaris d’Internet, convertir-los en clients i fidelitzar-los. En el nou curs de màrqueting digital podràs posar el termòmetre a la teva empresa per saber quin nivell de reputació té, quin posicionament assoleix i quin creixement es preveu que tindrà. Quins dispositius et donaran millors resultats? Quines paraules has de fer servir perquè funcionin millor els anuncis? El SEM donarà resposta a través de dades reals i l’anàlisi de resultats. Contingut 1. Introducció al SEM 2. Segmentació avançada 3. SEM i Inbound màrqueting 4. Anunci i landing page 5. Analítica web aplicada a Google Adwords 6. Estratègia de màrqueting en línia prèvia a la campanya Adwords 7. Primers passos en Google Adwords Dates: Del 18 al 22 de maig Ponent: Roger Llorens Durada: De 18.30 a 20.30 h Lloc: Centre cívic El Roure Inscriu-te a sol@begues.cat