Amb l'objectiu de reforçar la qualitat dels serveis prestats a la ciutadania i la informació pública, l'Ajuntament de Begues ha elaborat les seves Cartes de Serveis. Documents que tipifiquen els serveis municipals i que esdevenen un acord entre l'administració i la ciutadania, amb l'objectiu de satisfer les seves necessitats i expectatives.
L'elaboració d'aquestes Cartes de Serveis ha estat possible gràcies a un projecte finançat per l'Agència de Transparència de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
El contingut de les Cartes de Serveis de l'Ajuntament de Begues es revisarà i actualitzarà cada tres anys o sempre que tinguin lloc algunes de les següents circumstàncies:
Durant l’any 2024 es realitzarà una nova avaluació amb enquestes dirigides a la ciutadania que permetrà realitzar-ne la valoració i, si és el cas, modificar les Cartes de Serveis durant l’any 2025.
Formulació de queixes, suggeriments, consultes i agraïments Per facilitar la comunicació amb la ciutadania i detectar àrees de millora del servei, l’Ajuntament disposa del canal de Queixes, suggeriments i propostes que podeu utilitzar per les següents vies:
En tot cas, els usuaris i les usuàries es poden dirigir presencialment al Servei, i sol·licitar una entrevista amb la persona responsable, trucar per telèfon en horari d’atenció al públic, i/o posar-se en contacte quan ho desitgin a través del correu electrònic. Instruments de participació ciutadana Així mateix, l’Ajuntament incentiva la participació ciutadana per tal d’obtenir aportacions relatives a la millora dels serveis municipals. Podeu consultar tota la informació relativa als instruments i processos participatius municipals a través del web municipal, a l’apartat de Govern Obert.
Veure consultes a la ciutadania relatives a l’avaluació dels serveis en aquest enllaç.
Pots descarregar aquí l'Informe de resultats de les enquestes de satisfacció dels serveis municipals 2022 i document de conclusions.