El 85 per cent de les empreses fan servir les xarxes socials amb visió de negoci, però més enllà de tenir presència a Facebook, Twitter i d\'altres, gestionen correctament aquestes comunitats per obtenir el rendiment econòmic que busquen?El community manager és l’especialista que possibilitarà que el contingut de marca en les xarxes socials es treballi de manera coherent amb uns objectius fixats. Aprèn a dominar la difusió dels teus productes i serveis per les xarxes socials! Contingut 1. Introducció del Community Management 2. Com gestionar una marca en les xarxes socials 3. Com dur a terme una estratègia de xarxes socials 4. Eines necessàries per al gestor de comunitats en línia 5. Com mesurar el retorn de la inversió: Social Media ROI 6. Monitorització 7. Com presentar informes de gestió de xarxes socials 8. Experiències reals d’empreses Dates: 25 al 29 maig del 2015Ponents: Pau Llambi, Roger Llorens i Marc SolerDurada: de 18.30 a 20.30 hLloc: Centre cívic el Roure Inscriu-te a sol@begues.cat