El Bàsquet Begues presenta la història novel·lada de la seva gestació

Dimarts, 8 d’abril de 2025

L'acte tindrà lloc divendres, 11 d'abril, a la Biblioteca La Ginesta (18.30 h) i comptarà amb la presència de l'autor, Manel Salcedo Triviño, i de membres del club.

El Club Bàsquet Begues presentarà divendres, 11 d’abril, el llibre de la seva història, obra  escrita per Manel Salcedo Triviño i impulsada per dos membres històrics de l'entitat: en Santiago Tarín i en Jep Vallés. Serà a les 18.30 h a la Biblioteca La Ginesta.

Els inicis d’una il·lusió. El Club Bàsquet Begues (1977-1992) és una història novel·lada, el relat de com tres joves (Jep Vallés, Jaume Viñas i Santiago Tarín) es van unir per crear l’entitat esportiva.

El llibre relata com l'actual entitat va néixer com a secció del CF Begues gràcies a la iniciativa dels tres joves, i el 1977 ja competien. El 1987 se'n van independitzar.

Manel Salcedo Triviño és psicòleg de professió, però ja va escriure una novel·la, Nines de cartró (2019), amb la qual va guanyar el Premi Caligrama.

Darrera actualització: 10.04.2025 | 08:50