A causa de la crisi sanitària del coronavirus, l'OAC només atén la ciutadania per telèfon o bé telemàticament. Per aquest motiu, des de l'Ajuntament de Begues es recorda que al web municipal es pot trobar el Portal de Tràmits, des d'on es poden realitzar la major part de gestions amb l'administració.
A causa del confinament obligat per les mesures preses per tal de controlar la crisi sanitària provocada pel coronavirus, l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Begues només atén per telèfon o per via telemàtica. Per això, cal recordar que al web municipal es pot trobar el Portal de Tràmits, a través del qual es poden gestionar gestions amb l'administració, les les 24 hores del dia i qualsevol dia de la setmana. Els tràmits, classificats per categories, ofereixen informació bàsica com el cost que té, el temps d'espera de la resposta, qui el pot sol·licitar i tota aquella documentació necessària per a la tramitació. Un cop sabuda tota aquesta informació, al web s'ofereixen dues possibilitats: gestionar el tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o bé fer-ho telemàticament. Per a aquesta darrera opció caldrà identificar-se amb un certificat electrònic.
Al portal també es pot trobar un tutorial que ensenya, pas a pas, com realitzar els tràmits electrònics.