El vot per correu per a les eleccions al Parlament és obert fins el dia 18 de novembre

Dimecres, 13 d’octubre de 2010
La sol.licitud es pot fer a qualsevol oficina de Correus i s’ha de presentar la corresponent documentació.

Fins el dia 18 de novembre s’ha obert el període de sol·licitud per exercir el vot per correu per a les eleccions al Parlament de Catalunya, previstes per al  28 de novembre. Aquesta opció és per a aquells electors/es que el dia de les votacions no seran a la localitat on els hi correspon votar o que no podran presentar-se en aquesta data en la corresponent  mesa electoral.  

La sol·licitud del vot per correu s’ha de realitzar a qualsevol oficina de Correus i presentar la documentació següent: un imprès de sol·licitud de certificació d’inscripció en el Cens Electoral; un justificant de certificat (imprès ordinari de correus per emetre qualsevol tipus de certificat) i un sobre dirigit a la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral. Un cop presentada tota la documentació, l’elector/a l’ha de lliurar, personalment, presentant el DNI, el passaport o del permís de conduir originals (no fotocòpia). Aquest tràmit és  gratuït.

Un cop l’elector/a ha fet la sol·licitud, les Delegacions Provincials de l’Oficina del Cens Electoral, a partir del dia 8 de novembre i fins el 21 de novembre, envien per correu certificat al domicili indicat per l’elector/a, tota la documentació electoral necessària per poder votar per correu. A continuació cal introduir la papereta de votació escollida en el sobre de votació I s’ha de tancar. El sobre de la votació, juntament amb la certificació d’inscripció en el Cens Electoral, s’han d’introduir en el sobre on hi  figura l’adreça de la Mesa Electoral on li correspon votar a l’elector/a. Aquest sobre s’ha de certificar a qualsevol Oficina de Correus fins el 24 de novembre, inclòs.

Darrera actualització: 9.08.2016 | 09:51