Cinc alumnes de l'Institut de Begues han treballat els missatges d'aquesta nova edició de la campanya de conscienciació sobre el consum abusiu d'alcohol, i que es difondrà des d'avui i fins a la Festa Major.
Després de dos anys d'absència per culpa de la pandèmia de covid, torna a posar-se en marxa la campanya 'Veure abans de beure', de conscienciació al jovent sobre els riscos de beure en excés.
La setena edició d'aquesta campanya consistirà en la difusió de mems amb missatges que posen l'accent en els perills del consum abusiu d'alcohol i que estan dirigits a joves d'entre 13 i 18 anys.
Els mems han estat treballats per cinc joves de l'Institut de Begues, els quals han participat en tres sessions desenvolupades al Punt Jove impartides per un dissenyador gràfic, un dinamitzador juvenil i un comunicador.
Els missatges resultants es difondran des d'avui i fins a la Festa Major a través de les xarxes socials, però també amb cartells arreu del municipi i amb adhesius que es col·locaran en els punts de trobada dels joves.
La campanya 'Veure abans de beure' és una de les accions del Pla Local de Prevenció de les Addiccions que es posa en marxa cada any entre Sant Joan i la Festa Major d'estiu, aproximadament, amb la intenció de prevenir els joves de conductes autodestructives.