Les càpsules de vídeo en què consistia la campanya, creades pels Agents de Salut, han estat vistes per més de 4.000 persones cada una.
La campanya Veure abans de beure ha arribat a 94.421 persones, segons les dades que es desprenen de l'analítica en la difusió de la campanya a les xarxes socials. Així, durant el període de campanya (del 22 de juny al 30 de juliol) s'han dut a terme 21 publicacions a la pàgina de Facebook de la Regidoria de Joventut. L'audiència de la pàgina ha pujat un 9,5% durant la campanya, amb un creixement de 20 nous fans nets. Des del punt de vista de les impressions, és a dir, el nombre de vegades que s'han mostrat les publicacions de la campanya, han estat 106.000 en total. Aquesta xifra inclou la promoció pagada de les publicacions en vídeo. Les impressions orgàniques sumen 4.160 i les virals 16.104. Des del punt de vista de la interacció, durant la campanya i com a resposta a les publicacions s'han registrat un total de 376 interaccions que es desglossen en 252 "M'agrada" i 114 comparticions. Atenent les publicacions audiovisuals, el terme mitjà de l'abast obtingut és de 10.564 usuaris, la mitjana d'espectadors únics per publicació de vídeo és de 4.236. En total, més de 5.000 minuts de reproducció i més de 19.000 reproduccions segons les estadístiques de Facebook. La campanya Veure abans de beure, que arribava a la quarta edició, s'emmarca en el Pla de Prevenció d'Addiccions de l'Ajuntament de Begues i té per objectiu informar la població jove dels riscos del consum abusiu de l'alcohol. En dos mesos, els Agents de Salut encarregats de la difusió de la campanya van crear unes càpsules de vídeo amb els missatges que consideraven importants per divulgar.