Coneguts els resultats de l’enquesta de valoració dels serveis municipals, que permet identificar els punts forts i les oportunitats de millora de 14 dels equipaments públics i serveis que presta l’Ajuntament de Begues.
Durant el segon semestre de l’any passat es va dur a terme un procés de participació per recollir el nivell de satisfacció i les oportunitats de millora dels serveis municipals, en el marc del seguiment de les Cartes de Serveis de l’Ajuntament de Begues. Es van recollir un total de 343 enquestes, més del doble que l’anterior convocatòria.
Les enquestes s’orientaven a conèixer el perfil de les persones usuàries dels diferents serveis, el seu nivell de satisfacció general vers els mateixos i la satisfacció respecte a diferents aspectes concrets i àmbits d’actuació de cada un dels serveis.
Es valoraven des de les diferents instal·lacions fins al tracte personal dels respectius serveis d’atenció al públic, els continguts de les programacions d’activitats, la facilitat per fer-hi gestions o d’altres aspectes relacionats amb el funcionament.
Els serveis més ben valorats, de manera global, per la ciutadania són el Servei d’Ocupació Local, el Jutjat de Pau o l’Oficina d’Atenció Ciutadana, mentre que els que presenten majors oportunitats de millora són els serveis d’Urbanisme o la Piscina Municipal.
En tots els casos, l’aspecte més ben valorat del conjunt de serveis és l’atenció al públic, que obté una nota mitjana del 8,1 entre el total d’equipaments i serveis.
Els resultats de les diferents enquestes han estat valorats pels diferents equips tècnics i polítics de les regidories de les quals depenen i s’han identificat una sèrie de propostes de millora amb l’objectiu de millorar els nivells de satisfacció de les persones usuàries.
L’informe general de resultats es pot consultar a la plataforma Participa311.