L’Ajuntament crea un web que facilita la informació dels plens als regidors

Dimarts, 24 de novembre de 2009
La mesura és pionera en l’administració local i representa una important reducció de papers amb el corresponent estalvi econòmic i d'impacte mediambiental

Els departaments de Comunicació, Tecnologies de la Informació i Secretaria han desenvolupat un portal web perquè tots els càrrecs electes puguin consultar la informació dels plens per internet. L'accès a la informació és pot fer quan es vulgui i des d’on vulgui, en les dates regulades prèvies a la sessió.

La documentació dels plens sovint pot ser d'un centenar de papers amb acords, plànols, propostes, informes, mocions, decrets i d’altres figures administratives que es gestionen a l’Ajuntament de Begues. Fins ara la disposició de la documentació del ple era física i els regidors es desplaçaven expressament a l'Ajuntament per a consultar- la.   Amb l’accés de la documentació per internet, es facilita la informació a tots els representants municipals, tant del govern com de l’oposició, disminueix el consum de paper amb el corresponent estalvi econòmic i d'impacte mediambiental. La creació d’un portal web amb la documentació plenària accessible al consistori és pionera a l’administració local.
Darrera actualització: 9.08.2016 | 09:37