La cinquantena de propostes sorgides a Can Rigol el 10 de març es poden consultar al web municipal perquè es treballin tant des del consistori o les entitats per la seva banda, o de forma conjunta.
Les entitats de Begues i l'Ajuntament ja disposen de tota la documentació per treballar la cinquantena d'actuacions i assolir els objectius que es van proposar en la Jornada d'Activació de les Entitats que es va desenvolupar el 10 de març a Can Rigol. Són propostes que van des de les comunicacions externes a l'organització i gestió passant per l'àmbit econòmic. Les accions a desenvolupar estan dividides en tres blocs: les que han de realitzar les mateixes associacions; aquelles que hauria de dur a terme l'Ajuntament i, finalment, les que haurien de ser responsabilitat conjunta del consistori i les entitats. A més, el llistat d'actuacions es prioritza en tres graus de prioritat: alta, mitjana i baixa. A la Jornada d'Activació van participar una cinquantena de persones que pertanyien a una trentena d'entitats locals. A través d'activitats de dinamització, jocs o espais de debat, les persones participants van dissenyar un pla de futur que es pot consultar al web municipal. En aquest espai en línia també es pot veure un document de resum de la Jornada d'Activació, així com el pla d'accions a desenvolupar, entre altre material audiovisual. Tot aquest procés es va iniciar l'any passat amb una enquesta elaborada per l'Observatori d'Entitats de Begues. L'enquesta, dividida en cinc àrees temàtiques, pretenia conèixer les necessitats, fortaleses, mancances, oportunitats i demandes del teixit associatiu beguetà. Un cop contestada es disposava d'un document en el qual es reflectia l'actual situació de les entitats al municipi. Posteriorment es convidava a les mateixes associacions a reflexionar internament per a establir eixos de treball, prioritats i una primera aproximació a la situació que dibuixen els resultats de l'enquesta. Aquestes reflexions es van posar en comú durant la Jornada d'Activació a Can Rigol.