L'equip de professionals i les instal·lacions, el que més valoren els familiars i les persones usuà ries de La Vinya
Segons una enquesta de satisfacció feta a persones usuàries de l'equipament i a les seves famílies, l'equip de professionals ha estat qualificat amb una nota de 8,4, mentre que les instal·lacions han rebut un 8,2 i un 9,5, respectivament. La satisfacció general és de 8,3 i 8,7, respectivament.
Les instal·lacions i l’equip de professionals són els aspectes més ben valorats pels familiars i les persones usuàries del Centre de Serveis i Residència La Vinya. Així ha quedat palès en l’enquesta feta per l’equipament amb l’objectiu de millorar-ne els serveis.
En l’enquesta, que es farà periòdicament, les persones usuàries i les seves famílies han qualificat amb un 8,4 l’equip de professionals del centre. Pel que fa a les instal·lacions, les famílies creuen que són excel·lents, amb un 9,5, mentre que les persones usuàries les qualifiquen amb un 8,2.
De la resta de l’enquesta destaca que tant familiars com persones usuàries remarquen la llibertat per fer el que els vingui de gust que aquestes tenen dins el centre (62% i 47%), respectivament), i que majoritàriament se senten com a casa (47%).
Les famílies també destaquen l’alt grau d’informació que els arriba del centre, tant del dia a dia del seu familiar (40%), com de les activitats que s’hi fan (85%), i consideren que és un equipament que fomenta la participació de les famílies en la quotidianitat dels serveis (65%).
Una satisfacció general de notable
De totes les dades reflectides en l’enquesta es desprèn que la satisfacció general de les persones usuàries de La Vinya és de 8,3 sobre 10, mentre que les famílies li atorguen una nota de 8,7.
L’enquesta és una de les eines de La Vinya per fomentar la participació activa de les famílies i de les persones usuàries en el desenvolupament del centre. L’altra eina és l’assemblea anual.