Entre gener i maig, les entrades registrades a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) han estat 5.718, de les quals el 81% han estat telemàtiques. En el mateix període de l'any passat van representar el 69%.
L'ús del Portal de Tràmits al web de l'Ajuntament de Begues ha crescut durant el confinament a causa de la pandèmia de la covid-19. Així, entre l'1 de gener i el 31 de maig, el 81% de les entrades a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) han estat telemàtiques, mentre que en el mateix període de l'any anterior va ser del 69%.
Tot i això, els mesos en què la ciutadania s'ha hagut de quedar a casa per evitar la propagació del coronavirus també ha fet disminuir el nombre de tràmits gestionats a l'OAC durant els cinc primers mesos de l'any. Si el 2019 van ser 7.835, el 2020 han estat 5.718. Els més demandats en aquest període han estat els relacionats amb el padró, com empadronaments o volants, seguit de les comunicacions prèvies relacionades amb obres.
Tot i el tancament inicial dels canals d'atenció presencial motivat per l'estat d'alarma per la covid-19, l'Ajuntament de Begues va mantenir actius els seus canals de comunicació telemàtica amb la ciutadania, bona part dels quals es canalitzen a través del Portal de Tràmits, via per la qual es poden realitzar gestions amb l'administració les 24 hores del dia, els set dies de la setmana.
Els tràmits, classificats per categories, ofereixen informació bàsica com el cost que té, el temps d'espera de la resposta, qui el pot sol·licitar i tota aquella documentació necessària per a la tramitació. Al portal també es pot trobar un tutorial que ensenya, pas a pas, com realitzar els tràmits electrònics.