Nou catàleg de tràmits per a fer les gestions amb l'Ajuntament
Dilluns, 4 de novembre, entrarà en funcionament el nou catàleg de tràmits de l'Ajuntament de Begues. El nou servei es prestarà a través d'una plataforma impulsada pel consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC) amb l'objectiu de facilitar la tramitació de les gestions amb l'administració.
A partir de dilluns, 4 de novembre, tots els tràmits aplegats en l'actual Portal de Tràmits del web de l'Ajuntament de Begues es traslladaran a una nova plataforma impulsada pel Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC).
El catàleg de tràmits seguirà permetent la tramitació electrònica amb l'Ajuntament a qualsevol hora i al llarg de tot l'any, sense que la ciutadania o les empreses hagin de desplaçar-se a les oficines municipals per a realitzar les gestions necessàries. Això sí, ho farà des d'una nova plataforma, amb una nova aparença i amb algunes novetats.
Entre els principals avantatges del nou catàleg destaquen el cercador per buscar tràmits, noves categories de classifiació dels tràmits o la carpeta 'El meu espai', des de la qual es pot consultar en qualsevol moment l'estat de les gestions.
A més, la nova plataforma des de la qual es prestarà el servei de tramitació electrònica, permet augmentar el nombre de tràmits personalitzables per part del propi Ajuntament. Això permetrà reduir el nombre de tràmits que s'han de gestionar a través d'instàncies específiques tot evitant duplicitats.
Accés des de begues.cat
Una altra funcionalitat destacada del nou catàleg és un assistent per als tràmits i gestions de padró, que ajudarà a escollir el tràmit o la gestió més adient relacionada amb la gestió d’empadronament.
L'accés a aquest nou catàleg de tràmits es farà, de la mateixa manera que fins ara, a través del web municipal begues.cat, accedint a través dels enllaços que la ciutadania trobarà a la portada de la web o en les corresponents seccions del menú.