Posada en funcionament de la Seu Electrònica

Divendres, 25 de març de 2011
Aquest nou mitjà permet la consulta de dades fiscals, el seguiment de tràmits, obtenir certificats d’empadronament i molts altres serveis municipals mitjançant la signatura digital

L a Seu Electrònica és un servei via web de l\'Ajuntament de Begues que facilita al ciutadà la consulta del registre d\'entrada i els tràmits d’expedients en curs, a més de la sol·licitud de tràmits en línia i la obtenció immediata de volants d\'empadronament i la gestió de les seves dades fiscals a traves de l’ORGT,

A la Seu Electrònica es pot consultar la titularitat dels impostos, taxes i preus públics de: béns immobles (IBI), vehicles de tracció mecànica (IVTM), clavegueram, escombraries, guals, etc. (ORGT),   També es pot conèixer l\'estat de tramitació dels expedients d\'obres menors, llicències d\'activitats, etc... Tenir constància dels documents que s’han presentat en el registre d\'entrada i els que l\'Ajuntament l\'hi ha enviat. Altra gestió possible és presentar les factures electrònicament, fer sol·licituds de tràmits en línia i consultar l\'estat de la tramitació.   Per a poder accedir a la Seu Electrònica és necessaria la signatura digital homologada per aquests organismes oficials: CATCER, FMNT o DNIe, ACCV o IZENPE.

 

Darrera actualització: 9.08.2016 | 09:59