Prova pilot a Begues d'atenció telemàtica en matèria de consum

Dilluns, 17 de març de 2025

La ciutadania podrà interposar una queixa davant el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona de forma telemàtica a través de la bústia específica de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).

Coincidint amb el Dia Mundial de les Persones Consumidores (15 de març), la Diputació de Barcelona ha inclòs Begues en la prova pilot del nou programa d'atenció telemàtica del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de l'ens supramunicipal.

La prova pilot consistirà en què quan un veí o una veïna de Begues faci una queixa de consum a la Diputació a través de la bústia específica que hi ha a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) podrà optar per una atenció telemàtica.

Si es tria aquesta opció, des de l'OAC se li concertarà cita amb personal tècnic de la Diputació, al qual se li enviarà l'expedient amb la documentació que faciliti el ciutadà per tal d'obtenir una resposta la més acurada possible a la demanda de la persona consumidora.

La nova eina complementarà les visites presencials i periòdiques a Begues de la unitat mòbil d'informació a les persones consumidores. La pròxima visita serà el 31 de març, de 10.30 h a 13 h, davant el Petit Casal.

Darrera actualització: 13.03.2025 | 16:14