És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.
96,30,-€, segons l'ordenança fiscal núm. 24, art. 6, ep. 7
El termini per resoldre la petició d’informe urbanÃstic és d’un mes. En els supòsits en què aquest s’ha d’emetre aquest informe, en la comunicació prèvia, el termini és de vint dies.
La persona fÃsica o jurÃdica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Ompliu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la omplerta a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el trà mit de forma presencial, juntament amb la resta de la documentació demanada.
Ompliu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) a l'apartat 'Adjuntar-hi documents', aixà com la resta de la documentació requerida.