Sol·licitud de consulta de documents reservats amb finalitats de recerca
Formulari per sol·licitar l’accés a documents custodiats a l’arxiu municipal i afectats per reserva però que poden ser consultats sempre i quan es demostri finalitats d’interès públic, recerca científica, històrica o estadística (article 89 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE)
En el cas de voler consultar documentació on la protecció de dades ja NO és vigent, NO cal omplir aquest formulari.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada.
Cal aportar:
Canals de tramitació:
-
Presencial
Ompliu la sol·licitud que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
-
Telemàticament
Cliqueu a 'Tramitar ara' i sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Ompliu els camps corresponents amb la informació relativa a la recerca que esteu duent a terme i allò que sol·liciteu consultar.
Tramitar ara