És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.
Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.
El 25% de la taxa que correspondria en cas d'activitat nova
Un cop efectuada aquesta comunicació, l’Ajuntament actualitzarà les dades en el Registre municipal corresponent.
Tant la persona transmitent com la nova titular.
Requisits previs 1. El titular transmitent ha de disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia vigent. 2. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest trà mit.
Ompliu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.