Gratuït
La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Qualsevol persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da. Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.
- En el cas de majors d'edat: DNI, passaport o NIE - En el cas de menors d'edat: Llibre de familia i DNI, passaport o NIE (en el cas que ho tinguin)
-Si a l'habitatge no hi ha ningú empadronat o els que hi són han marxat: escriptura de propietat o contracte de lloguer. Si aquests documents van a nom d'una altra persona: autorització d'aquesta. -Si a l'habitatge ja hi ha alguna persona empadronada: és necessari aportar l'autorització, fotocòpia del DNI i escriptura de propietat o contracte de lloguer de la persona que obstenta el títol de propietat. - Referència cadastral -Si ho requereix el tràmit, l'administració pot demanar més documentació.
Porteu la documentació requerida a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu els documents requerits a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.