Baixa al Padró Municipal d'Habitants
Aquest és un tràmit que inicia l'administració d'ofici en el cas que detecti aquesta situació, tot i que hi ha la possibilitat que la persona interessada declari que algú ja no viu en un domicili.
L'administració, un cop comprovats els fets, pot decidir iniciar l'expedient de baixa.
Aquest procediment només es veurà interromput si la persona afectada compareix personalment i presenta al·legacions o efectua un canvi de domicili
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
6 mesos aproximadament
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da. Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat.
Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.
Cal aportar:
Canals de tramitació:
-
Presencial
Ompliu la Sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la omplerta a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
-
Telemàticament
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud específica per a aquest tràmit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.
Tramitar ara