Bústia de consum
Gestió de reclamacions, denúncies, queixes i consultes en l’àmbit del consum.
Quin cost té:
Gratuït.
Quan es dóna resposta:
Un cop enviada la sol·licitud a la Diputació de Barcelona, aquesta dona resposta en un termini de 20 dies aproximadament.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Cal aportar:
-
Petició de la persona interessada.
-
Sol·licitud de reclamació a l’empresa o núm. de referència de la reclamació si ha sigut per via telefònica.
-
Si ho requereix el tràmit, l’administració pot demanar més documentació.
Canals de tramitació:
-
Presencial
Porteu els documents demanats a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit.
-
Telemàticament
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud específica per a aquest tràmit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.
Tramitar ara