Canvi de domicili al Padró Municipal d'Habitants
Modificació de la residència al Padró Municipal d'Habitants per canvi de domicili dins del mateix municipi.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da. Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat.
Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.
Cal aportar:
-
Document identificatiu de la/les persona/es que es dona d'alta
- En el cas de majors d'edat: DNI, passaport o NIE
- En el cas de menors d'edat: Llibre de família i DNI, passaport o NIE si disposen del document.
-
Document acreditatiu de l'habitatge d'empadronament
-Si a l'habitatge no hi ha ningú empadronat o els que hi són han marxat: escriptura de propietat o contracte de lloguer. Si aquests documents van a nom d'una altra persona: autorització d'aquesta.
-Si a l'habitatge ja hi ha alguna persona empadronada: és necessari aportar l'autorització, fotocòpia del DNI i escriptura de propietat o contracte de lloguer de la persona que obstenta el títol de propietat.
- Referència cadastral
-Si ho requereix el tràmit, l'administració pot demanar més documentació.
-
Sol·licitud canvi de domicili al padró municipal d'habitants
Canals de tramitació:
-
Presencial
Porteu la documentació requerida a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
-
Telemàticament
Cliqueu a 'Tramitar ara' i sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la documentació per a aquest tràmit a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.
Tramitar ara