Sol·licitud a l'Ajuntament per a inscriure's al Directori de persones grans en situació de solitud per a actuacions en casos d'emergència. Es tracta d'un servei adreçat a persones grans que es trobin en situació de solitud al municipi (ja sigui perquè viuen soles o perquè passen soles una part del dia o la nit) per atendre les seves necessitats en casos d'emergència.
Més enllà dels sistemes de seguiment que ja s'implanten des de Serveis Socials (com l'atenció domiciliària o la teleassistència) aquest servei permet disposar d'un registre de persones que, tot i no trobar-se en situació de dependència, en determinats moments d'emergència puguin requerir d'una atenció especial. Estem parlant, per exemple, de situacions com el confinament que es va produir durant la pandèmia o en casos d'inclemències meteorològiques importants, talls en les comunicacions telefòniques o viàries, etc.
A través d'aquest directori, la Policia Local o qualsevol altre servei municipal podria fer una visita a les seves llars per comprovar que estan bé, detectar si requereixen alguna necessitat especial o contactar amb els familiars.
El servei s'adreça tant a persones empadronades a Begues com a familiars de residents que puguin passar temporades al poble.
Gratuït.
La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Qualsevol persona interessada o afectada pel tràmit o be un/a representant degudament autoritzat/da
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la omplerta a les Oficines de la Policia Local (Camí Ral, 35) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.