Sol·licitud de parcel·lació urbanística, és a dir, de divisió o segregació de terrenys, simultània o successiva, de la qual en resultin dos o més lots. O bé, declaració d'innecessarietat de la llicència de parcel·lació per part de l'òrgan municipal competent per a atorgar-la.
Segons l'epígraf 5 de l'Ordenança Fiscal núm. 23 (imports variables en funció del nombre de finques resultants)
El període màxim és d’un mes, amb caràcter general
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
És condició indispensable per la tramitació de la llicència: BANC SABADELL IBAN: ES3800811619790001037507 CAIXABANK, S.A. IBAN: ES6921002458780200002819
Imprès de declaració responsable del tècnic, o un altre document emès pel col·legi oficial corresponent.
1. Memòria justificativa: - Cal justificar la finalitat o l’ús al qual es pretenguin destinar els lots proposats, i la seva adequació al planejament urbanístic aplicable i al règim legal de formació de parcel·les i finques. - Altres informacions o justificacions jurídiques o tècniques necessàries per interpretar l'operació de la parcel·lació proposada. 2. Fitxes descriptives dels lots resultants, incloses les relatives als terrenys destinats a sistemes urbanístics que s’hagin de cedir, si ‘s’escau. Les fitxes han d’especificar els límits, la cabuda i la qualificació urbanística de cada lot, així com la qualitat d’indivisible, si s’escau. 3. Documentació gràfica: - Plànol de situació de la finca a dividir, amb indicació de la seva referència cadastral i registral. - Plànol parcel·lari de la finca a dividir, representatiu dels lots resultants, amb base cartogràfica topogràfica. Cal indicar la georeferenciació de la finca i els elements naturals i elements existents, així com també les cotes de rasant i topogràfiques - Superposició del plànol parcel·lari sobre un plànol de qualificacions urbanístiques.
- Proforma del document públic o privat que reflecteixi la divisió de terrenys. - Escriptura de propietat o nota simple/certificació del Registre de la Propietat on consti la descripció de la finca.
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la omplerta a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) juntament amb la resta de la documentació requerida el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud específica per a aquest tràmit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) a l'apartat 'Adjuntar-hi documents', així com la resta de la documentació requerida.