Sol·licitud de targeta d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda que superen el barem de mobilitat, i/o discapacitat visual, amb certificat de discapacitat.
La targeta d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda és el document que dóna dret a aturar o estacionar el vehicle que els transporta a qualsevol lloc de la via pública, sempre que no impedeixi la circulació de vehicles o vianants.
Gratuït.
De conformitat amb l'article 7.4 del Decret 97/2002, de 5 de març, sobre la targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat, el termini màxim de resolució i notificació (tant per a altes com per a renovacions i duplicats) del procediment és de 4 mesos.
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
En cas de persona conductora.
En cas que el titular sigui menor d'edat o incapacitat i el representant no sigui el pare, la mare, o el fill/a.
Document que acrediti que supera el barem de mobilitat referent al barem fixat a l'annex 3 del Reial Decret 1971/1999, de 23 de desembre, de procediment, declaració i qualificació del grau de discapacitat (on es determini l'existència de dificultats per a utilitzar el transport públic col·lectiu o bé dificultats de mobilitat) o que compleix el requisit a què es refereix l'article 3.3 del Decret 97/2002, és a dir, persones que tinguin agudesa visual bilateral igual o inferior a 0,1 amb correcció, o una reducció concèntrica del camp visual igual o menor a 10 graus. Si el certificat no especifica aquestes condicions, no és vàlid per a la seva presentació.
Porteu els documents demanats a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
Cliqueu 'Tramitar ara' i sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > En el camp 'Sol·licito' indiqueu que demaneu la targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat > Adjunteu la resta de la documentació requerida a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.