Sol·licitud d'utilització d'espais en equipaments i/o materials municipals, per a la celebració d'activitats culturals, esportives o de lleure.
Aquest tràmit està regulat pel Reglament d'utilització d'equipaments i materials municipals.
Segons l'Ordenança General de Preus Públics i/o l'Ordenança Fiscal que correspongui, en funció de l'equipament o material sol·licitat (les trobareu annexades al peu d'aquesta pàgina).
El període màxim és de 3 mesos amb caràcter general.
- Qualsevol persona major d'edat. - Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d'una altra.
La instància cal que es presenti amb un mínim d'antel·lació de 15 dies naturals de l'inici de l'activitat, segons estableix el Reglament d'utilització d'equipaments i materials municipals.
En cas que l'equipament que se sol·licita sigui el Teatre El Goula
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la omplerta a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud específica per a aquest tràmit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.