Sol·licitud d'un document emès per l'Ajuntament que especifica les dades de les persones que conviuen en un mateix habitatge, segons constava a les dades del Padró Municipal d'Habitants en un període de temps determinat.
Gratuït
El període màxim és de 3 mesos amb caràcter general
- Qualsevol persona major d'edat que estigui empadronada al municipi (les persones majors de 16 anys són emancipades i, a nivell de Padró, poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició de persona emancipada). - Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d'una persona empadronada al municipi.
- Còpia del document acreditatiu d'identitat de totes les persones empadronades al domicili majors d'edat en el període que se sol·licita, amb autorització expressa per a realitzar aquest tràmit. - En el cas de persones menors d'edat: llibre de família si la persona sol·licitant n'és progenitor i conviu amb la persona menor. - En el cas de persones menors d'edat sense convivència amb progenitors, caldrà aportar també autorització de totes les persones progenitores amb còpia dels seus documents identificatius.
Ompliu la instància genèrica que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la omplerta a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
Cliqueu 'Tramitar ara' i sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > En el camp 'Sol·licito' indiqueu que demaneu un volant de convivència històrica per al període que determineu > Adjunteu la resta de la documentació requerida a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.