#GoBegues! és la marca sota la qual es recolliran a partir d’ara totes les actuacions impulsades per l’Ajuntament de Begues en favor de la transparència i la informació pública, la participació, les dades obertes o foment de l’administració electrònica, entre d'altres.
Un dels objectius del present mandat municipal ha estat implementar mesures que permetessin avançar en dues direccions: de la ciutadania envers l’administració, i de l’administració cap a la ciutadania. En la primera direcció s’ha estat treballant per facilitar l’accés de les beguetanes i dels beguetans a l’administració municipal en àmbits com la presa de decisions, la participació o la tramitació electrònica. En són exemples:
Actualment s’està treballant en la fase final de projectes com ‘Begues, eficient i transparent’, presentat a principis de 2018. Un dels resultats d’aquest pla serà la reorganització del portal de tràmits electrònics de Begues, que possibilitarà una sistema més fàcil i directe per part de la ciutadania a l’hora de fer les seves gestions en línia. També en breu s’iniciarà l’elaboració de les Cartes de Serveis municipals, que incorporaran indicadors d’avaluació i control de la qualitat dels serveis que presta l’Ajuntament de Begues. Un important pas en la gestió dels serveis públics municipals, que abans de l'estiu va rebre l'impuls de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, qui subvencionarà els costos del projecte.
Transparència de l’Ajuntament vers a la ciutadania
La renovació del segell de qualitat Infoparticipa és un clar reflex del bon nivell de dades obertes i accés a la informació pública que ofereix l’Ajuntament de Begues a la seva ciutadania, amb la voluntat de posar a disposició pública la gestió de l’administració. En aquest sentit cal destacar, entre d’altres accions:
L’objectiu de totes aquestes accions segueix sent el d’avançar en una major i més directa relació de la ciutadania amb la seva administració de proximitat.